19.7.10

Nigdy nie kupiłem "Gali"

Aktualizacja.Zgodnie z prośbą fota zmieniona. Dowód zakupu.

Ale jutro kupię. Dla okładki "Endo" i jej rysunkowych portretów do wywiadów z zaprezentowanymi na okładce paniami. Myślę, że niektóre stałe czytelniczki "Gali" mogą jutro doznać szoku estetycznego i zwrócić pismo do kiosku z pytaniem, kto zamienił zdjęcia na jakieś pikselowe gryzmołki. Ale tak powinno być - komiks i ilustracja pod strzechy, w każdym gospodarstwie domowym. Czekam na ruchy innych tytułów z segmentu tzw. prasy kobiecej.

31 komentarzy:

Jarek Obważanek pisze...

Wystarczy być żoną sławnego kolesia żeby być na pierwszym planie na zbiorowym portrecie na okładce Gali? Ech...

holcman pisze...

Nie zdążyłem wrzucić dzisiaj okładki na bloga kg, jutro będzie. Zwróć uwagę, kto został nowym dyrektorem artystycznym "Gali".

Sebastian Frąckiewicz pisze...

Wiem, wiem - Kuba Jezierski. I oby pozostał nim jak najdłużej.

kaerel pisze...

a kto to jest na tym pierwszym planie? bo właśnie tylko tej babki nie kojarzę. myślałem, że to uma thurman.

Anonimowy pisze...

Bardzo fajne portrety. Niestety nie mam pojęcia kogo przedstawiają. Dlatego raczej nie kupię Gali.

Sebastian Frąckiewicz pisze...

Na pierwszym planie ta młoda Panna to Anja Rubik

Jarek Obważanek pisze...

LOL, a ja myślałem, że to żona Rubika. :) Tej Anji to nie znam tym bardziej. :D

Sebastian Frąckiewicz pisze...

Czytałbyś "Galę", to byś znał;)

kaerel pisze...

anonimowy, upośledzony popkulturowo pustelniku - nie kupiłbyś żadnego obrazu, na którym nie było by twojej facjaty, albo facjaty twojej pustelniczej owcy. bo reszty nie znasz i nie kojarzysz. to zupełnie normalne.

zbierasz jeszcze figurki ze star wars bo jaskinia obok mieszka obiłankenobi. i go znasz.

napisz proszę jeszcze, że nie masz tv.

kaerel pisze...

albo nie - bo jeszcze naprawdę to napiszesz.

boś gotów pomyśleć, że mi się o to rozchodziło.

eM. pisze...

Ojej, to jest Anja Rubik? Reszty też nie umiem rozpoznać. Pewnie pikselki przeszkadzają. PS. A co to są pikselki? [domniemana reakcja niewiast kupujących Galę]

Sebastian Frąckiewicz pisze...

KRL - hmm, ja też nie oglądam telewizji. I lubię "Gwiezdne Wojny".

"Galę" już kupiłem. W środku najlepsze portrety mają Janda i Szymborska.

Jarek Obważanek pisze...

Karol, odwal się od ludzi, którzy nie mają telewizora, dobra? :P

Na tej miniaturce faktycznie nie wszystkie panie można rozpoznać. Jak będę kupował chlebek to obejrzę sobie z bliska. Ale pewnie nie kupię, no chyba że mamie.

Anonimowy pisze...

O, KRL jak zwykle wstał do góry tyłkiem. Przestaw sobie łóżko, bo ci w końcu żyłka pierdyknie.

kaerel pisze...

nie. ja po prostu dla zabawy jeżdżę po anonimach. mam takie hobby bo w robocie mam nudy.


Zosiu

Anonimowy pisze...

To w porządku, KRL-u.
A kim jest ta pani w samym środku, ta z kwadratową szczęką? Bo ta nad nią to chyba minister Kalata, nie?

kaerel pisze...

wygląda jak szapołowska.




p.s. dlaczego tak trudno Wam się podpisać? choćby ksywą nawet? wiem, że nie ma takich wymogów, ale dlaczego?

Anonimowy pisze...

Proszę uprzejmie:

Zosia

kaerel pisze...

wiedziałem

kaerel pisze...

jestem w szoku. wracam do domu z pracy, a od drzwi Asia wita mnie pomysłem przemeblowania sypialni. przestawiliśmy łóżko...

Anonimowy pisze...

Też miała dość twoich humorów?
Z

kaerel pisze...

przedstaw się to pogadamy o mojej rodzinie. na razie Zosiu możesz popieprzyć jedynie o mojej żyłce i małpach w mundurach.

Anonimowy pisze...

Zobaczysz, za kilka dni ci przejdzie.
Z

Sebastian Frąckiewicz pisze...

Hmmm, a może pogadamy jednak o rysunkach Endo? Proszę bez osobistych wycieczek.

Mujrum pisze...

Do Martooha: coz za inteligentny komentarz. Dobitnie swiadczy o blyskotliwosci komentujacej vel "Pikselka". Wow! naprawde wiedzialas czym sa??!

Mujrum pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Mujrum pisze...

ps. do Martooha: A umiesz może rozpoznać litery obok ilustracji, które układają się w słowa? Słowa te zaś, o zgrozo!, układają się w nazwiska. To taka mała podpowiedź dla mało spostrzegawczych i średnio kumających czytelniczek prasy ambitnej.

Jarek Obważanek pisze...

Zgodnie z zapowiedzią tylko przejrzałem w sklepie. Urzekło mnie to, że te ilustracje są tak różnorodne! Każda zrealizowana jest według innego pomysłu, który w założeniu dodatkowo charakteryzuje bohaterki. Super!

Anonimowy pisze...

matko! otwieram lodówkę, a tam Endo!

Sebastian Frąckiewicz pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Sebastian Frąckiewicz pisze...

Jarek: Są naprawdę fajne, poza Kayah - ta ilustracja kompletnie mi nie podeszła. Dziwny klimat.

I Kwaśniewska jest przyjemniejsza niż w rzeczywistości;. A tak być nie powinno, hehe.

A czy Endo wychodzi już z lodówki? To jej się należy po tylu latach pracy. Byłoby wspaniale, gdyby w Polsce to komiksiarze, ilustratorzy, pisarze byli tak popularni, jak dziś popularne jest jakieś stado z programów telewizyjnych, tańców itp.